• Meten
  • Analyseren
  • Concluderen
  • Adviseren
man.png
headerfoto1.jpg

Wij zoeken een Officemanager met boekhoudkundige kennis (24-32 uur)

Vind jij het leuk om in een kleiner bedrijf te werken met een hechte groep jonge collega's bij een groeiend technisch gespecialiseerd bedrijf met nog vele toekomstplannen? Ben jij op zoek naar een afwisselende functie én ben je boekhoudkundig sterk? Dan is deze job misschien iets voor jou!

Wij zijn exclusief voor Van Geffen Allround Machine Support op zoek naar een ambitieuze officemanager met boekhoudkundige kennis die proactief, nauwkeurig en gestructureerd werkt én een fijne dosis humor heeft.

Doel van de functie

Je bent een echte spin in het web. Naast het voeren van de financiële administratie, vind je het leuk om een groep technisch Engineers aan te sturen. Je bent hierbij verantwoordelijk voor de planning tot het verwerken van offertes. Je zorgt ervoor dat alles van A tot Z geregeld is voor het technisch personeel.
Daarnaast wordt wordt er regelmatig geschakeld en samengewerkt met het moederbedrijf in Engeland voor het opstellen van correcte rapportages. Het is dus geen probleem om Engels te spreken en te rapporteren.

Je werkt intensief samen met de Head of Operations en General Manager en gezamenlijk worden alle financiële en operationele processen aangestuurd.

Taken

• Je hebt contact met klanten en vervult de meest uiteenlopende administratieve werkzaamheden, waar o.a. het regelen van reizen en boeken van hotels/tickets, wagenparkbeheer, het taalkundig beoordelen van technische rapporten, het aannemen van de telefoon, verwerken van e-mail/post onderdeel van uitmaken;
• Zodra je na enige tijd het operationele proces van ons bedrijf doorziet, vervul je een belangrijke rol bij de dagelijkse planning en aansturing van onze technische dienstverlening en het begeleiden van projecten;
• Het voeren van de gehele administratie, waaronder debiteuren, crediteuren, bankmutaties, creditcards;
• Het verwerken van orders;
• Maandelijks verzorgen van: rapportages aan het hoofdkantoor in de UK, Btw-aangiftes, voorbereidende werkzaamheden voor de kwartaal- en jaarafsluiting.

Profiel

• Minimaal een MBO(+)/HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in de richting van bedrijfsadministratie;
• Minimaal 3 jaar relevante werkervaring (o.a. in de financiële administratie);
• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
• Ervaring met aangiften omzetbelasting en maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen;
• Je hebt een proactieve houding en bent communicatief vaardig;
• Je hebt een hoge mate van betrokkenheid en betrouwbaarheid;
• Goede beheersing van Excel;
• 24-32 uur beschikbaar.

Arbeidsvoorwaarden

Onze opdrachtgever kenmerkt zich door een klein informeel bedrijf met een prettige en inspirerende werkomgeving, waarin ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei.
• Salaris indicatie: +-/€3000,- bruto per maand o.b.v. 40 uur (afhankelijk van kennis, kunde en ervaring);
• Reiskostenvergoeding;
• Pensioenopbouw;
• 25 vakantiedagen;
• Borrels en teamuitjes.

Hoe ziet het traject eruit?

• Eerste kennismaking met een WERF Consultant;
• Vervolgens eerste kennismaking met de klant.

WERF heeft exclusief de vacature in beheer. Ben je geïnteresseerd? Voor meer informatie, neem dan contact op met Renée van Delst rvandelst@werf.biz of via 073-6121725