• Meten
  • Analyseren
  • Concluderen
  • Adviseren
man.png
headerfoto1.jpg

Wij zoeken een Financieel Administratief medewerker

Bedrijfsprofiel

WIJ,
een groeiend technisch gespecialiseerd bedrijf, een hardwerkende bruisende club van jonge aanpakkers met de charme en persoonlijke sfeer van een klein kantoor, zijn op zoek naar:

JOU!
een financieel administratief medewerker met een groot verantwoordelijkheidsgevoel, die nauwkeurig en gestructureerd werkt en het liefst ook een fijne dosis humor heeft.

Wie zijn wij?

Van Geffen Allround Machine Support is gespecialiseerd in het voorkomen en oplossen van problemen met machines, fundaties en constructies. Al sinds 1987 verhelpen wij storingen waarvoor anderen geen oplossing hebben. Wij meten, analyseren, concluderen en adviseren. Wereldwijd, op ieder gewenst moment en in alle takken van de industrie.

Je werkt samen met een groep jonge mensen die ambitieus en experts zijn in wat ze doen. Hier wordt rekening gehouden met elkaar. Er heerst een collegiale en informele werksfeer, je kunt jezelf zijn, vormt een belangrijke schakel en daar word je om gerespecteerd.

Jouw verantwoordelijkheden als financieel administratief medewerker

Je bent verantwoordelijk voor de financiële organisatie en de bijbehorende juiste en tijdige maandrapportages. Er wordt gerapporteerd aan de Finance Director in Engeland. Het mag daarom geen probleem zijn om te spreken en te rapporteren in de Engelse taal. Je wordt een belangrijk onderdeel van onze back office die de spil van ons bedrijf vormt, van hieruit wordt de technische groep ondersteund en aangestuurd.

Jouw taken, bestaan onder andere uit:
- bijdragen aan en verzorgen van een accurate maand-, kwartaal- en jaarafsluiting, incl. voorbereidende werkzaamheden voor de jaarrekening;
- verzorgen van aangiften omzetbelasting;
- het uitvoeren van, en toezicht houden op, facturatie stroom richting klanten;
- debiteuren en crediteuren beheer;
- input verzamelen en voorbereiden van de salarisadministratie;
- betalingsverwerking van salarissen en uitgaven;
- leveranciersfacturen tijdig en nauwkeurig verwerken;
- assisteren/ondersteuning binnen de back-office in de vorm van uiteenlopende administratieve werkzaam-heden, denk hierbij aan het plannen van reizen en boeken van hotels/tickets, het aannemen van de telefoon, verwerken e-mail/post tot het assisteren en aansturen van de technische groep.

Functie-eisen:
- minimaal een MBO(+)/HBO opleiding in de richting van bedrijfsadministratie;
- minimaal 3 jaar werkervaring op een financiële administratie;
- goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- je bent goed in het doorgronden en opstellen van financiële rapporten;
- je hebt een pro-actieve houding en bent communicatief vaardig;
- je hebt een hoge mate van betrokkenheid en betrouwbaarheid;
- goede beheersing van Excel;
- zelfstandig of in teamverband werken is beiden geen probleem voor je;
- je bent fulltime beschikbaar.

Mooi meegenomen, maar geen vereiste:
- ervaring met het werken met Mac Apple;
- bekend met ISO en VCA certificering;
- het is handig als je ietwat technische affiniteit of kennis hebt.

Kom jij ons versterken?

Ben jij iemand die uitstekend kan fungeren in een mannencultuur waar hard wordt gewerkt en soms ook gelachen? Heb je behoefte aan een zeer afwisselende functie met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden en om je te ontwikkelen tot een onmisbare kracht?

Dan ontvangen wij graag je sollicitatie met uitgebreid CV op linda@vangeffenams.nl - t.a.v. Linda Willems-Scheepens. Indien je nog vragen hebt over deze vacature dan kun je ook rechtstreeks telefonisch contact opnemen met Sjanet van Geffen via tel.nr: 06-43851235.

Voor meer inlichtingen over ons bedrijf kun je een bezoekje brengen aan onze informatieve website op www.vangeffenams.nl